torsdag 26 november 2020

Försökte

Försökte verkligen tacka alla på Facebook som på olika sätt grattat till födelsedagen. Långt över 200 personer är det svårt skriva till var och en - men gjorde en liten text  och fick inte ut den!! Kommer dock försöka igen - så länge blir det enbart lilla textmassan på bloggen enlgt;

Det går en väg till mitt hjärta och en bro till mitt liv
Det går en stig till min hemlighet och du följer den precis
Det finns ett rum i mitt inre och en dörr till min själ
Och du hittar mig och går aldrig fel
....och med det - enormt stora och tacksamma hälsningar till Ni som på olika sätt uppmärksammat min födelsedag. Det är vänner, äkta vänner som gör skillnad.
De lyckligaste personerna har inte det mesta av allting. De har blott det bästa av allting. Vänner, samverkan, förståelse, samtal. Att värdera humor, goda människor, öppna sinnen och livet. Önskar Er alla fina och innehållsrika, nyfikna dagar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar